<3Me Myself and I<3

Det är första dagen på sommarlovet o jag har inte gått utomhus, snacka om att det suger. några av mina vänner åker idag o de kommer inte tillbaka på hela sommaren. jag ska kanske åka till Tyskland för att träffa min kille, men vill inte åka redan nu. neee nu orkar jag inte vara kvar här hemma,, ska ta o gå ut!! ha de så bra så länge.




Vad gör man när den man älskar ljuger för en

Vad gör man när man inte känner att den man älskar ,inte älskar en tillbaka lika mycket

Vad gör man när man känner saknad efter kärlek och man inte får den på det sätt som man är van vid.

Vad gör man när den man älskar inte visar sin kärlek för en,

Vad gör man när man inser att man aldrig borde ha tagit den man älskar utan den som älskade en.


Kärl3k&R3spekt // Ninosh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0