Hej <3

Hej jag är en 18 årig tjej som älskar att skriva, så jag bestämmde mig för att blogga, jag ser  fram emot att ni läser vad jag har att säga och komentera gärna!

Under denna sommaren så är jag heeeeelt ledig, vilket jag inte varit på länge så jag tänkte blogga eftersom jag inte har annat för mig o för att jag annars älskar att skriva och tycka till om olika saker.

Jag bor någonstans i Skåne och går snart mitt tredje år på omvårdnadsprogrammet på gymnasiet.
Efter två år där har jag märkt att jag skulle passa in på samhällsprogrammet mer. Jag var ung o visste inte vad ja ville men jag tänker göra det bästa av situationen ändå!

Jag är född i Sverige men har föräldrar med utländskt bakgrund. De är från Turkiet ock Libanon och jag är stolt över min blandnig<3

Här på min blogg kommer allt möjligt att poppa upp, och jag ser fram emot att skriva, ha det bra så länge.
 Puss/// Ninosh<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0