Kl:01.51

HaAaj!!

Här sitter jag på min säng efter att ha läst klart Mias systrar, den va bra men kan inte få nån sömn nu!! Hela huset e tyst, alla somna tidigt idag tydligen. Nu sitter jag på min säng och tänker, snacka om att inte ha nått liv. Har ni märkt att jag bara klagar hela tiden ....måste börja tänka på de som har det värre än mig.

Idag (elr igår nu!!) har jag varit i stan med min vän och bara gått runt, sen kom jag hem en timme och gick ut igen, har varit rätt så skönt väder, ente kallt o ente varmt. Man får nöja sig med det som finns. Skrev ett meddelande till en vän i Turkiet " hoppas du svettas ihjäl där, så jag inte ska ångra att jag inte följde med" haha så snäll e jag idag. Jag tror det beror på allt tråkiga här, jag är värre än en gravid kvinna haha...

Jag har tråkigt och ingen som var sms sugen i natt och min kille sover eftersom han ska jobba imorn<3,.,.får väll va ute på nätet istället.

Grattis till Spanien och Tyskland som e i final<3 ohhh ja jag menar det till Tyskland osså haha, nu ska de bara vinna detta också så e ja nöjd!!(som om de bryr sig om jag blir nöjd haha).,.

Ha det bra så länge,,Love&respekt//Ninosh

ps. Ursäkta min stavning orkar inte rätta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0