Shoo alla ...

<3

Idag väcktes jag av att min telefon ringde, de va chefen på jobbet  som jag sökt till. Hon ville att jag skulle dit för en intervju. Jag var där och på torsdag har jag en provdag då hon ska se om jag passar för jobbet;p Önska mig lycka till. Vill så gärna ha detta jobbet, de är en av de bästa resturangerna i staden och mkt bättre än att jobba inom vården. TÄNK jag är inte ens klar med min utbildning och redan trött på det ämnet!! Men men vad gör man -alltid bra att ha någonting att falla tibax på. Förstå mig inte feel jag hatar det inte men behöver en paus, och jag tycker om att hjälpa de sjuka och gammla. Men behöver verkligen en paus efter två månader på ett sjukhus som sedan inte ens uppskatta ens jobb!!

Nu ska jag till en vän som ska till Turkiet i natt, ska vara borta två månader. Hoppas hon har det roligt utan mig hehe vilket kan vara svårt HAHA,.,. ha det gött så länge<3 Kärl3k&Resp3kt// Ninoshh

ps., min blogg skulle egentligen heta ninosh.blogg.se men märkte att jag skrivit feel vilket jag inte kan ändra nuu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0