Konstigt men sant!


Ibland kan bara små saker få en att undra stort. Jag var på väg hem från jobbet då jag träffa på en rätt så nära vän som jag inte träffat på tusen år (känns det som) och denna tjej stannar alltid och pratar med en speciellt när hon inte träffat mig på väldigt länge. Men vet ni va som händer? Hon säger hej helt frånvarande och bara går därifrån, och jag stannar som ett frågetecken. För att inte känna nått går jag bara därifrån (för jag  stod som en idiot mitt på gatan!!) Men där ser man, människor förändras av så lite, de glömmer allt man gjort för dem så snabbt att det inte kan vara sant. Visst känner man nått konstigt, Vet inte om man kan kalla det sårad för jag är inte den typen som vill stå och undra elr överhuvudtaget vill ta åt mej, Jag har faktiskt väldigt lätt för att ignorera mina känslor så snabbt jag vill, men saker kommer ändå upp lika snabbt som man glömt dem. Så vill bara säga glöm ALDRIG dina vänner vad som än händer i ditt liv, kvittar vad du blitt och vad du gjort sen sist du träffa din gamla vän, för vissa människor kan bli sårade, nu var det så att jag försöker skita i det men det är inte alla som vill elr kan göra som mej PLUS så är vi bara människor med känslor och inte statyer utan själ!! 
                                                                    

                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0