L & Sånt;P

Läget & sånt??


Idag vakna jag kanske fem gånger, 

04.15 - Väcktes för att äta innan fastan börja!
07.00 - Väcktes av min telefon som ville att jag skulle till skolan,ALARM
07.30 - Väcktes än en gång av telefonen som jag hade tystat förra gången
07.40 - Väcktes av min syster som ville att jag skulle till skolan, trög som jag är så ville jag inte vakna
10.30 - Min telefon ringer, marree fråga vf ja inte  e i skolan.
 
Efter att ha blivit väckt flera gånger så kommer min mamma in vid halv 12 och lämnar min 5 mån gamla syster i min säng och går och lägger sig igen! jag försöker ignorera henne och fortsätta sova men hon slår och skriker, så liten men ändå så jävvvvlllllaaa störig. Men som vanligt räcker det att hon ler åt mej så äter jag upp henne med pussar hahaha.

Brukar det hända att ni vaknar på morgonen och kollar igenom telefonen och ser meddelanden som redan är lästa men som du tror du inte har läst, sen får man en sån där dejavu känsla fast man vet att man måste ha läst dem när man vakna mitt i natten men trott att de va en dröm! haha

okok vet att jag tråkar ut er med all denna strunt prat men pallar inte skriva nått annat.

ses/ninosh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0