Shululu

Jag e så trött hungrig och rögasugen!!, Men de e bara några timmar kvar juuh!!


Läste precis min kompis blogg, och den fick mig verkligen att undra. Hon skriver att hon undrar om det verkligen finns riktig kärlek? Att hon aldrig har träffat på ett par som verkligen dör för varandra. Detta fick mig att inse att alla är så olika. Vi är vänner och tycker för det mesta samma och jag trodde aldrig att hon tyckte så! Jag känner ju att jag älskar min kille och att jag skulle ge han mitt liv om det skulle behövas o nu undrar jag om det inte ens syns på mig ( okej okej jag menar inte att de ska stå på min panna, men hon e min vän och borde väl se det på något sätt?) En annan sak som också är lite så där som får mig och undra är att man verkligen lär känna sin vän på ett helt annat sätt nu när man läser vad personen skriver,, ja menar man ser sin vän elr den man känner på ett på ett annat sätt. Det är liksom ett nyt sett att lära känna en person på. Nu verkar det säkert att jag inte känner henne så väl, men jo vi har varit vänner länge och gått igenom saker tsm de e df jag tar upp det.









Btw har saknat henne skit mycket, och alla gamla minnen. Vi hade så kul innan när vi alla var samlade. Älskar Daj Bahar!


Kommentarer
Postat av: BAHAR

aaaaaw gumman saknar dig med!

2008-09-18 @ 19:09:45
URL: http://myeuphoricspirit.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0