Sssorryyy!!


Ok jag vet att de va länge sen jag skrev men har vatt lite busy, hehe,.,. Ska berätta lite kort om vad som har hänt sen jag slutaade att skriva..

Efter att ha kommit hem från Tyskland och min kille så jobba jag lite i en resturang,, Efter en månad elr si så där tre veckor så kom min kille till Sverige och jag tog ledigt från verkligheten och var inne i mina drömmar me han hehe;PP

Efter att han åkt börja skolan direkt och jag börja jobba lite på ålderdomshem. nu som ni vet så är det Ramadan vilket är för alla muslimer, har fastat så har vatt lite trög och inte orkat det värsta är att jag försöker lägga av me smokingen vilket tar död på mej..

Tänk att det är typ mindre än ett år innan jag är gift!!! Jag kan fan inte få det och komma in i huvet på mig,, Känns som om inget kommer att förändras men så är det inte för ALLT kommer att förändras och är rädd att om jag inte fattar det nu så kommer jag att få panik när det inte är så långt kvar till bröllopet!!!!

I alla fall,, allt är frid o fröjd om man får säga så skolan går bättre än förra året vilket är ett bra tecken för betygen;P

Har inte så mycket att tråka ut er med mer ,, de va allt för idag

Kärlek o Respekt//Ninosh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0