Trust&Lov3

En sak jag har jävligt svårt me och som verkligen komplicerar mitt liv är att kunna lita på någon, jag har aldrig litat på någon i hela mitt liv. Kan inte fatta vf?,, Kanske beror det på att jag inte vågar ta risken att bli besviken,, det kanske inte låter som ett stort problem men jag det är det. Jag vill kunna lita på människor som står mig nära men jag kan inte ,, det e skit jobbigt,, jag är väldigt ärlig som person o förväntar mej att alla andra ska var det,, men att lita på någon e inte min grej:/

Jag tog upp det me min kille en gång,, han bara : Menar du att du inte ens litar på mej?
Jag: Nej, jag vill, jag vill verkligen men kan inte ljuga för dej ,,jag litar bara inte på någon.
Han: vf e vi tsm då? vf ska vi leva resten av livet me varandra?
Jag: För jag älskar dej ,, det e ända anledningen,,, Ett äktenskap för mej handlar bara om trust & love,, så du ska visa att jag kan lita på dej, o jag vill att du förändrar mej..

                              


Seriöst va fan kan mitt problem bero på,, kan inte komma på nått som har hänt i min uppväxt som gjort mej till den jag är idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0