I miss you so it hurts..Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

jag orkaaaaar inteeee meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!! Why is it so damn hard? jag saknar dej som fan älskling och önskar jag kunde göra nått åt saken, vet att du själv inte kan komma, men behöver dig så j*vla mkt.. vf måste vi ha det så här? jag vet att du hade förväntat dig nått annat och det hade jag me, ibland känns allt så jävla jobbigt vill inte ha det så här mer för saknaden är stor och det gör så jävla ont. vill ha dej här. NU!!!! men som sagt man måste ha tålamod vilket jag i vanliga fall har men just nu känns det som om jag behöver dej som fan. Ich vermiss dich und liebe dich so sehr baby.. Thinking about you day as night.



It seems to get darker and darker, but I hope it is as they say, the darker it becomes the lighter will it be in the end...and I was so wrong for so long, this wasnt what i hade in mind babyƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄  Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0