Just fake it, cuz thats all you are..

HhaAha Trodde du var en bra tjej en tjej med respekt o heder en tjej man kunde  lita po(fast jag aldrig litar po dej men jalla) men att du har mod att ens säga en sodan sak om mej trodde jag inte om dej men man blir riktigt förvonad av vad mn fortfarande kan se o höra i denna värld? hah Vf har du slöja po dej nu? Trodde att flickor som tar ett sodant beslut av sig själva vet vad de sysslar med, Att de vet vf de tog belsutet o slutar sncka skit för din slöja kan kanske ta dig till paradiset men so länge du snackar son skit som du snackar kommer du bara att komma till helvetet för det är där skitungar som snackar skit hamnar, Du vet vem du är o du vet mkt väl vad det är jag syftar po, Männsikan du snackar om har jag inte ens träffat nogonsing ensam, Den enda gongan jag sett den människan var med en av mina kusiner o vi var  ute oh ot, o so vitt jag vet so kan man inte göra sodanna saker som du snackar om po ett mcdonalds bord. elr kan  man? du kanske har provat för hade du inte haft erfarenheten hade du aldrig haft mod att snacka, smatidigt tycker jag lite synd om dej, för när jag sitter här o försöker tänka ut en anledning till vf du skulle sagt en sodan sak om en tjej du vatt vänn med i flera or kan jag bara tänka po att du själv blivit lurad av killen som  berättat sodanna saker till dig för att fo dej i s**g. Kan inte komma po en annan anledning till varför han skulle sagt en sodn sak till dej elr vf du spred det! För det andra personen som sagt detta till dej vet inte vem jag är, har aldrig träffat mig elr ens hört min röst men hans tider kommer ockso jag är inte färdig med varken dej, din vän du mest just nu umgos med, elr killen o hans bror, eran tid ska komma det lovar jag, alla fyra har sin egen lilla tid med, mej men livet gor vidare o ni kommer ongra att ni nogonsin sa ett ord om mej bakom min rygg för en äkta vän berättar face to face o inte po eran äckliga patetska sätt. ill bee back in sweden o do e er tid kommen. ha det solänge

Kommentarer
Postat av: Soso*

Dom e smuts vad förväntar du dig av dom.. Jag var verkligen blind asså förlåt för jag svikit er för dom smutsen.. De va egentligen inte min vilja walla!! Dom kommer få deras straff av gud, men ändå dom kommer inte undan oss.. Asså kooom snart de ska bli kriiig

2010-10-27 @ 15:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0